Informasjon om trimposter og poster for Malmleteren for 2019 er nå tilgjengelig på nettsiden under "Turer og poster" i menyen. God tur!
Ren turgledepatruljen søker 12 glade ungdommer med ståpåvilje i alderen 15-19 år til vårt sommerprosjekt. Kort om stillingen Arbeidsperioden er uke 26 (24.-30.juni) og uke 33 (12.-18.august), totalt 10 dager. Arbeidsoppgavene vil i hovedsak bestå av hjelp til skogs- og trasérydding, skilting, montering av snøskjermer og legging av grus i løypenettet på Røros.
Som et resultat av samarbeidet med Røros E-verk, RenRøros, har vi nå fåt økt kapasiteten på løypepreparering. Nå kjøres det spor med to løypemaskiner!
januar 25, 2019

#renturglede

Sammen med Røros tur- og løypeforening legger Røros E-verk nå til rette for Ren turglede.  Turgleden er din egen. For oss er det viktigste å legge til rette for at du finner den så raskt som mulig. Nå dobler vi kapasisteten på løypeprepareringen, og håper at de skarpe sporene løypemaskinene på Røros etterlater seg bidrar til mer ren turglede -…
Røros Tur og Løypeforening har et samarbeid med Sport 1 på Røros til sine medlemmer. Det gis rabatt på 20 % på ski, skisko og staver til medlemmene. Det er fullt mulig å tegne medlemskap i butikken slik at rabatt kan oppnås.